GUNAKAN SPRAY8 DARI FURLEY BIOEXTRACTS UNTUK RAWAT LUKA

September 29, 2017

GUNAKAN SPRAY8 DARI FURLEY BIOEXTRACTS UNTUK RAWAT LUKA | Salam. Uyul pernah kongsi dengan korang produk dari Furley Bioextracts kan? Alaaa Fem Mist tuh. Produk kebersihan untuk Miss V kita tuh lahh. So far Uyul gunakan Fem Mist tuh tanpa was was weyh. Memang best gila. Korang boleh baca dekat http://www.uyulrosli.com/2017/09/kesan-penggunaan-pencuci-wanita.html. So hari nih Uyul nak share satu lagi produk mujarab dari Furley Bioextracts. Korang pernah tak dengar pasal Spary8? Korang boleh gunakan Spray8 dari Furley Bioextracts untuk rawat luka. Ya Allah mudah betul. Spray je luka terus kering.


Kalau dulu, Uyul akan guna minyak gamat untuk buh dekat luka. Kesannya memang kulit akan jadi kehitam hitaman. Sekarang pun nak dapat minyak gamat asli pun dah susah. Kalau ada pun yang tiruan punya. Antara cara lain, Uyul ada terbaca yang kita boleh rawat luka dengan getah pokok pisang. Aduhh acane pulakk tuhh kalau luka teruk, berapa banyak batang pisang pulak nak tebang untuk dapatkan getahnya kan.



Bila dah ada Spray8 dekat rumah, memang mudah lahhh. Bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Spray8 ini adalah terdiri daripada bahan semulajadi iaitu Ekstrak Manggis sebagai bahan asas utama dalam penghasilannya. Sebenarnya ekstrak kulit manggis ini telah lama digunakan di Asia sebagai rawatan untuk jangkitan kulit dan merawat luka.


Kandungan Spray8
Air, DermaXan (ekstrak G.Mangostana L.), Ekstrak botanikal (Q. infectoria, A. indica, Phyllanthus niruri & C. odorata), PEG-40 hydrogenated castor oil, Vitamin E, 2-phenylethanol, Caprylyl glycol dan minyak pati.

KELEBIHAN MENGGUNAKAN SPRAY8
Berikut merupakan kelebihan menggunakan Spray8:
  1. Mampu membunuh bakteria berbahaya
  2. Mengeringkan luka tanpa keretakan kulit
  3. Menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru
  4. Menggalakkan pembinaan kapilari baru
  5. Pantas mengurangkan inflamasi dan kegatalan (anti histamin)
  6. Menghalang pembentukan lepuh (air panas)
  7. Tidak pedih dan penyerapan lebih pantas

SPRAY8 BOLEH ATAS PELBAGAI MASALAH

  1. Luka Diabetes
  2. Luka pembedahan/Bekas jahitan
  3. Ekzema
  4. Kulit Sensitif
  5. Bed Sore (luka akibat lama tidak bergerak)
  6. Nekrosis (sel mati)
  7. Lepuh Air Panas
  8. Varikos (biasanya di kaki disebabkan salur darah rosak)
  9. Calar
  10. Kulit Rapuh (orang tua)
  11. Ruam Lampin
  12. Gatal-gatal Kulit
  13. Campak

CARA MENGGUNAKAN SPRAY8
  1. Bersihkan luka dengan kapas yang bersih. Bilas luka dengan air bersih.
  2. Semburkan Spray8 ke atas kulit dan pastikan kena pada semua permukaan luka.
  3. Biarkan Spray8 meresap ke dalam kulit dan jangan dilap atau dibilas.
  4. Tutup luka jika perlu.
  5. Boleh gunakan secara kerap untuk kesan yang cepat.

KESAN PENGGUNAAN SPRAY8


Memang setiap orang kena ada satu botol dekat rumah. Ehh Uyul pun simpan dalam handbag okayy. Kot kot luka je boleh lah spray terus. Korang wajib dapatkan Spray8 sekarang.


DAPATKAN SPRAY8 SEKARANG
Segala maklumat lanjut tentang Spray8 nih, korang boleh refer website mereka seperti tertera:

Website:
Online Store:
Facebook:
Intagram:
Twitter:
Email:
Contact No:
03 8724 3280


Jom dapatkan sekarang! Lebih baik mencegah dari mengubati kan?

You Might Also Like

6 000, 000 Pengkomen

  1. mudah kalau mengalami luka macam ni
    Janji Kita

    ReplyDelete
  2. cam best ada penyelesaian pantas macam ni.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum uyul...bagus juga produk ni...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  4. menarik aje produk ni kan , rasa macam patutada satu simpan dalam handbag , even terdesak boleh guna

    ReplyDelete
  5. bagusnya produk ni...kena simpan satu kat rumah ni

    ReplyDelete

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.</p>