LEVEA SUSU KAMBING WAJIB UNTUK DIMILIKI HARI INI

/
19 000 Comments
April 19, 2017
LEVEA SUSU KAMBING WAJIB UNTUK DIMILIKI HARI INI | Salam. Ada penggemar susu kambing tak dekat sini? Berita baik untuk anda. Uyul dah temui satu Susu Kambing buatan tempatan yang korang memang takkan menyesallah kalau minum setiap pagi. Seketul Uyul memang suka minum susu, tapi biasanya beli yang readymade jer. Kawan Uyul perkenalkan Susu Kambing jenama Levea tempoh hari.



Semua sedia maklum bahawa Susu Kambing merupakan salah satu makanan sunnah. Levea Susu Kambing ini boleh dijadikan sebagai minuman harian. Uyul dah cuba minum secawan pagi tadi. Kemahin sedap rasa dia. Bukan orang tua sahaja yang boleh consume Levea Susu Kambing nih tau. Ianya sesuai untuk semua peringkat umur.



********************
  KHASIAT LEVEA SUSU KAMBING  
********************

Levea Susu Kambing mengandungi lebih 11 khasiat semulajadi yang sangat baik dan diperlukan untuk kesihatan. Antara kandungan Levea Susu Kambing adalah:

Ginko Biloba
Almanna Arabic Gum
Probiotic
Madu
Kurma
Kismis
Grape Seed
Buah Tin
Pegaga
Sunflower Seed Oil
Vitamin dan Mineral
Protein dan Kalsium


********************
  LEVEA SUSU KAMBING DI FORMULA KHUSUS UNTUK:  
********************

Kanak kanak 2 tahun ke atas
Para pelajar
Ibu Hamil
Wanita yang menyusukan anak
Golongan dewasa lelaki dan wanita
Golongan warga tua
Golongan yang ingin mengawal berat badan
Golongan yang berpuasa





********************
  KESAN PENGAMBILAN LEVEA SUSU KAMBING 
********************

Lebih cergas apabila bangun di awal pagi
Perut rasa lebih selesa dan mudah lawas
Rasa lebih bertenaga dan fokus semasa belajar
Daya ingatan menjadi lebih baik
Paras gula dalam darah terkawal
Susu ibu menjadi lebih banyak dan kekuningan
Anak tidur malam lebih nyenyak
Batuk berkahak akan hilang dan sembuh dengan lebih cepat
Lebih sihat dan jarang demam serta selsema
Cepat sembuh dari demam serta selsema
Badan terasa lebih ringan
Kulit menjadi lebih cantik dan lembap
Mengurangkan gejala bayi kuning (Jaundice)
Membekalkan tenaga yang berpanjangan ketiak berpuasa


HANYA RM49 (SM) / RM55 (SS)



********************

  DAPATKAN LEVEA SUSU KAMBING SEKARANG 
********************

LEVEA RESOURCES (JR0071916-V)
CONTACT : 01110708189 / 0197005786
EMAIL : [email protected]
Website : http://www.levea.com.my
Facabook : https://www.facebook.com/leveaofficial


YOU MAY ALSO LIKE:

19 comments:

  1. susu kambing susu paling baik selepas susu ibu. bagus kalau di amalkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap kak ana. subhannallah rasa dia.

      Delete
  2. sedapkan uyul...tadi tenghari pun rasa nak minum lagi..
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
  3. Uyul, saya dah ada bekalan susu kambing. Penjaja susu kambing setiap hari hantar ke rumah. Tapi tak dapat lebih. Setiap rumah kat sini dapat setengah litter je.

    Kalau tidak, saya dah pesan dgn uyul. Saya dah bookmarked page ni. Kalau bekalan dah tak ada, memang susu levea ni jadi pilihan.

    Thank sebab beri tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh adam, terima kasih. siap bookmark lagi. jom beli jom.

      Delete
  4. assalamualaikum uyul...mmg sedap rasanya kn...minum tak rasa susu kambing pun...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  5. sedap tak ada bau hamis takkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedaP ju x ada bau hamis pun...

      Delete
    2. sedap mamajue. tak bau hamis pun tauu

      Delete
  6. Boleh tahan rasa susu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan abng wazy, sedap susu nih.

      Delete
  7. Susu kambing mmg byk khasiat kan 👍👍

    ReplyDelete
  8. Serius memang sedap,,rasa nak minum lagi dan lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jyeahhhh kannnnn sedapp kannn aduhhh aduhhh

      Delete
  9. Best tak rasa dia? Akak spjg ngandom kali ni tak minum agik susu kambing..

    ReplyDelete
  10. dah cuba minum.. memang sedap susu ni...

    - Mia Liana

    ReplyDelete

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.</p>