RANKING ALEXA BLOG UYUL | 12/03/2017

/
9 000 Comments
March 12, 2017
RANKING ALEXA BLOG UYUL | 12/03/2017. Salam. Fuhh sejak sejak dah masuk Ranking Alexa Malaysia nih, kemain lagi rajin dia nak update hari hari ranking dia. Hahahaha. Alaaa janganlah marah. Kita teruja je nih. Yelaaa, dah berusaha dan dah dapat apa yang dihajati, mestilah kena buat yang terbaik lepas nih.

Kenapa Uyul excited bebenor nih? Haish yelaaa, excited lahhh. Sejak dah mula aktif dalam dunia blogging, Uyul memang nak betul betul jadi blogger. Memang target Uyul tahun nih nak betulkan semula isi kandungan blog Uyul supaya lebih produktif, lebih efisien, lebih padu. Haaaa amik kau! Hahahah.

Dengan adanya Ranking Alexa, baru lah Uyul ada kesedaran terhadap kepopularan blog Uyul. Ekekekkekeek. Ishhh, tapinya, nak dapat masuk Malaysia pun, banyak benda tahu kena buat. Kena rajin blogwalking blog orang lain. Kalau malas, memang tercampak ke benua mana mana lahhh Uyul. Hahahahaha.


Ranking in Malaysia: 67676
Baca entry Ranking Alexa yang lepas: Sini
Check Ranking Alexa blog korang: Sini

Korang bagaimana? Mesti lagi power.



YOU MAY ALSO LIKE:

9 comments:

  1. tahniah uyul... makin bagus ni...

    - Mia Liana

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullillahhh terima kasih kak mia.

      Delete
  2. powerrrr lah kak nurul ni..

    ReplyDelete
  3. Tahniah uyul,,mesti bersemangat sangat dan gembira sangat kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasihhhh kak mar. yep bersemangat sgt nih.

      Delete
  4. tahniah uyul..moga lebih semangat berblog

    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak eda. akak pun antara inspiration!

      Delete

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.</p>